Post by sparoccrimarat on Feb 24, 2022 8:27:54 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Brutal Age: Horde Invasion ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Brutal Age: Horde Invasion IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskar många poäng ▞▞▞
▞▞▞ Brutal Age: Horde Invasion 2022 version ▞▞▞
Trevligt spel Men denna sena start
Förbruka mycket data medan du spelar. Så jag är bara avinstallerad😂.
hjälptelefon på telefonen. Jag måste kunna få det bästa, och lite roligt. första gången köpare till Storbritannien. Jag måste göra det. första gången inom de närmaste dagarna. Jag måste göra det. det har inte lagt till detta redan, men jag tror att jag måste
Brutal Age: Horde Invasion Strategi gct
Behå
För det första är betala för att vinna ett stort koncept här. Du kan komma långt utan att tappa kontanter men det tar dig åldrar. För det andra kräver fisket kontanter. För det tredje är inget av de andra 3:e personlägena som visas i annonser eller appbilder verkliga. Spelade det i över en månad och förutom fisket är allt uppifrån och ner och strider/jakt löses automatiskt utan gränssnitt. Så mycket marknadsföringslögner och då liknar det clash of clans och alla andra bs-spel. Sammanfattningsvis, totalt slöseri med tid
#1 = Fiske suger, om det var det du kom hit för. Så det här spelet har några bra koncept. Som Territoriet på global karta, få samlingsboost på ditt, The Clan-konceptet, hur du kan se vem som helst efter klanfärg på global karta utzoomad, det faktum att den inte äter igenom resurser på att vara ledig. Vad suger - De legendariska hjältarna = mycket sällsynta, uppgraderande hjältar, alla minispel, Uppgraderingstid för grejer, Inte bra nybörjarguide, dålig musik, massor av grunder som saknas, inte bra för NEWBIES!
Det här är ett riktigt bra spel!!😁
Fantastisk kul spel
Detta spel är beroendeframkallande .. men också dyrt behov av att använda några stavar för att starta.
SLUTA INTE DINA PENGAR PÅ DETTA SPEL! Om du vill ha en chans att överleva i det här spelet måste du spendera MASSOR av pengar varje vecka (dagligen, för många av evenemangen). Kundtjänsten är fruktansvärd, och utvecklarna bryr sig inte om kundupplevelsen alls... såvida du inte spenderar tusentals dollar på det oändliga skräpet de släpper. Och om du inte gör det slösar du bara bort din tid eftersom du aldrig kan hänga med dem som gör det. Spara din plånbok, håll dig BORTA!
Bra stöd från Horde & Clan när du hittar rätt. Dock väldigt svårt att lära sig. Det tar lång tid att bygga upp sig själv. Om du inte har mycket tid kvar är det här spelet definitivt inte för dig. Du måste vara aktiv nästan konstant. Grafik är definitivt inte vad som annonseras. Spelet är svårt och spelet visar dig verkligen inte vad som är tillåtet och vad som inte är tillåtet förrän du hittar en hord/klan som kommer att lära dig och visa dig. personligen skulle jag inte ladda ner.
Roligt i början men för mycket makt ges till spelare som har bokstavligen 1000 $ att spendera och de blir alltid uttråkade efter att ha toppat allt de har så de mobbar och driver ut de andra spelarna på små nycker. Det skulle vara bra om de mobbade spelarna kunde hämnas men de kan helt enkelt inte på grund av maktskillnad. Har spelat detta spel aktivt i 2 år. Detta händer på alla servrar.
Spelet började OK tills den mest kraftfulla klanen på servern bestämde sig för att sålla bort de tillfälliga spelarna. Spelmekaniken måste uppdateras för att förhindra detta.
Bra spel för att döda tiden. Priser och förmåner är rimliga tills du ser många spelare som bygger månader av kraft på dagar. Hur??? Om jag var rik som jag inte är spelet är dagliga försäljningsgränser ingenting jämfört med antalet snabbbyggda spelare som har tillgång till otroliga mängder lättförvärvade gratis ädelstenar. Utvecklarna svor på att det är förbjudet att hacka ädelstenar. Gissa. Jag tycker fortfarande om att spela men det enda målet är att överleva de snabba mobbarna...lol
Jag tycker om spelet, men jag ser inte att det är rättvist att vi ska köpa föremål med pengar, jag vet inte varför vi inte kan köpa med ädelstenar eller klanmynt ,Och varför ska vi betala för ädelstenar det är verkligen orättvist, några av oss tycker om att spela spelet men vi har inte råd att köpa oss igenom spelet och fuska! Jag såg precis en spelare i spelet som är 35 miljoner stark men som inte vet hur man bygger t4-soldater! Därför spenderar de pengar och de växte 35 miljoner på en dag där jag växer 2 miljoner på en månad!
roligt spel,,,små språkbarriärer och måste spendera om du vill vara på topp
Sonya The Great Adventure Aventură gqhc
Spelet är bra men spådomssystemet är inte bra. Jag köper alltid safirsköldpadda och hoppas få era partners. Men värdelös får jag hela tiden 2-3 stjärniga partners. Du har tagit mina 9k ädelstenar idag och gav mig värdelösa partners i evenemanget Safir och Golden Turtle idag. Ge mig mina 9 000 ädelstenar tillbaka eller belöna mig med 18 femstjärniga partners och partners från en speciell era.
Var tvungen att göra en fabriksåterställning på min telefon och nu är jag tillbaka till nivå 1 alla mina andra spel är tillbaka där de var, jag förstår inte problemet bra spel men inte värt att spela igen det tar en evighet att komma dit du var. Jag har också inkluderat skärmdumpar när jag mailar företaget om jag får det fixat, jag ger det fem stjärnor tills dess är det en som de inte har lägre
Brutal Age: Horde Invasion Strategy hief
Brutal Age: Horde Invasion Estratégia sdx
du måste hitta en icke-kinesisk server annars är det ingen mening att spela det här spelet. de äldre servrarna dör ut eftersom utvecklarna bara fortsätter att öppna nya servrar. de säger att de kommer att slå samman servrar men inte när.75 är servern jag spelar på och är vänligt gäng
Klassad G. Beroendeframkallande spel. Ett urval av fantastiska aktiviteter för någon fri, utanför den huvudsakliga krigsinsatsen. 4 partners och en dinosaurie används, inte hjälten. Försvarsfel i spelet, taktisk teleportering kommer inte att undvika attacker. Hits på Empire sjukhus och inte dödade tillräckligt. Brist på paketinnehåll för pris. Brist på ädelstenar för att skydda p/dag för arbetaren. Trappspelet är detsamma som GOW - Fire Age och annat under utveckling 2016/18/19. Recension av Protonumus [YouTube]
kul i några dagar, men om du inte vill spendera mycket pengar kan du inte växa. spelet har inga begränsningar för större spelare som konsekvent attackerar och nollställer ditt spel. bry dig inte om att slösa bort din tid.
ännu en betesväxel!!! Jag hatar dessa spel som annonserar spelgrafik som ser rolig ut men så fort du börjar måste du bygga en komplex, nej vi kom hit för det som annonserades
Jag har spelat det här spelet i flera månader och har ständigt blivit attackerad. Jag började spendera pengar på spelet för att bygga upp det som ständigt förstördes för att inte ha någonting igen. Jag skulle vilja att mina pengar återbetalas för en så dålig upplevelse av det här spelet, eller prata med någon om vad som kan göras eftersom detta är löjligt.
Total lön för att spela om du inte spenderar pengar förbereder dig på att bli ägd.
om du gör en global match för en plats där alla lag kan samlas där. bredare belöningar om du gör det. nu har matchen mellan servrarna pågått men ännu inte tillräckligt för det heroiska motståndet
Att få Tier III Soldiers är jobbigt!! Varför måste ni göra det så mycket svårare än vad det redan är?? Jag spelar Brütal Age från Tapjoy Offers, jag vet inte om jag ens vill behålla det här spelet nu!!
Det här spelet är ett slöseri med tid. Såvida du inte spenderar mycket pengar på spelpaket för uppgraderingar och speciella evenemang. För många mobbare för de som börjar. Du kommer att odlas omedelbart av dem.
Roligt spel kan vara ett bra spel men tyvärr är det ett ptw-spel om du inte behöver pengar för att dumpa in i spelet är det svårt att komma någonstans
Förpackningar är mycket dyra. Om du inte planerar att investera pengar i det här spelet är det bättre att inte spela det här. Bara rika människor med mycket pengar som köper och boostar mycket blir snabbare starkare och dominerar.
jättekul och bra människor när du hittar en server som passar din personlighet
Ladda inte ned om du inte är redo att spendera tiotusentals dollar. Pengarna från utvecklarna är löjligt. Jag har hört talas om gratis att spela och betala för att vinna... ja det här spelet är att betala för att spela. Det finns inga evenemang du kan delta i utan att spendera riktiga $.När du klagar till supporten om något (inklusive fel och buggar) ger de dig ett generiskt svar som skyller på spelarna. Jag önskar att jag kunde få tillbaka de två sista åren av mitt liv. Om jag kunde ge dem negativa stjärnor skulle jag göra det!!
Bra krigsspel. Ja, ingen lön för att spela... förutom att du inte kommer att lyckas om du inte är villig att spendera lite pengar eller så kommer du att bli mobbad ofta. Utvecklare hjälper dig inte.
bra ända fram till den punkten att nu kommer spelet inte att laddas!! precis när jag tyckte att det var ett bra spel.. fel 5 (verkligen)!!!
Pengahungriga utvecklare. Spelet är så fullt av buggar. Kundsupport är ett skämt. Och oavsett vad du säger kan du inte förbli relevant utan att spendera massor av pengar. Visst kan du spela, men du kan inte leda rallyn framgångsrikt i svs, du kommer inte att ha ett anständigt urval av partners som är byggda på rätt sätt, du kommer att vara en stödkaraktär för en eller flera storpengare som kommer att diktera reglerna för din server.
alltid så här när det kommer till partnerevenemang! Som nu än vampyren har jag nästan konsumerat alla mina ädelstenar! Vände många sköldpaddor och det kommer aldrig ut!? är det alltid så här!? kan inte ens få en 5* sedan jag gick med i det här spelet. pengarna är riktiga så gör spelet verkligt tack också..jag kommer att ge dig 5 stjärnor för jag älskar det här spelet men jag hatar partnerevenemangen!
Den äldre versionen var bra men efter uppdateringen ger den många problem som att den inte visar bilder eller platser där den blir för svår att använda. Vänligen kontrollera dis.
Extremt svårt att överföra ditt konto från en telefon till en annan.
Jag har inte spelat det innan det har tagit så lång tid att ladda upp
野蛮時代: 勢力の侵入 頭脳系 qvid